Salam
Hye there
I terus mintak quotation. Selamba je I tanya boleh cater x kalau bajet I RM50. (I bajet lebih sket la tapi saje je tanya. Kalau dia xleh buat, I pk nak bagi B cake Secret Recipe je. Hehe) Dia bagi consultation, then lepas bincang2, kitorang setuju dengan deal tu. So, jadi la. 9 cuppies dengan bajet kurang daripada RM55. Siap dapat kotak n ribbon. Senang Mum nak hias.
Oh ya, Adrianne, the owner of VanillaCakesNSuch, is such an adorable girl. Sangat helpful. PR terbaik. I told her which design that I want, but then I leave the choice of color to her since I da rambang mata – tapi I bagitau la my theme colour. It’s up to her whether she wants to follow the theme color or choose other colors which are lain langsung. It’s ok. I’m all out for risks. Hehe. I paid the fee, then tunggu hari je nak pick em up! - which is today! Yatta!
Overall, I puas hati sangat. Thanks dear. U made my day! ;)
Till then
Daa~
nak tgk gamba dear!!!heehhe...
ReplyDeletefondant cuppies keee buttercream?
nanti da amek gambar i tunjuk.
ReplyDeletemalam ni baru terkedek2 nak gi amek kat 1 u.
i order fondant cuppies.
sdr pun xsabar nk tengok. hehe~ ;)